آگهی بدون عکس یعنی فروشگاه لباس بدون ویترین
شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ق.ظ
دقیقا یعنی همین!...مشتری بسیار کمتری جذب می کند. یک تصویر متناسب با آگهی، مخاطب را تشویق به داخل شدن می کند؛ دقیقا مثل یک فروشگاه لباس که با ویترین و مانکن های زیبا به شما میگوید بیا تو و من را بپوش. باید مخاطب را تشویق کنید تا آگهی شما را بخواند و یکی از موثرترین راهها استفاده از یک عکس مناسب است.
بعضی عکسها انقدر گویا هستند که نیازی به نوشتن هیچ متنی ندارند. برای انتخاب عکس وقت بگذارید. بعضی از آگهی دهندگان عکس های نامرتبط، بی کیفیت و بسیار کوچکی انتخاب می کنند که مسلما تاثیر منفی در مخاطب می گذارد اما مثلا این آگهی تور ترکمن صحرا را ببینید چه خوب انتخاب شده؛ پس سلیقه بخرج دهید تا مخاطب جذب آگهی شما شود.
۹۷/۰۷/۱۴
سلام دوست گرامی
وبلاگ خوبی دارید
امیدوارم همیشه موفق باشید
به وبلاگ من هم سر بزنید
کسب درامد خوب با اپلیکیشن
بدون نیاز به سرمایه اولیه
اگه تبادل هم انجام میدید حتما بهم خبر بدین
خوشحال میشم همکاری داشته باشیم
http://c7030.blog.ir/