وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت  آگهی چی agahichi.com

در اینجا آموزش خواهیم داد که چگونه یک آگهی خوب اینترنتی مطابق با استاندارد ایجاد کنید.
همچنین نقش تبلیغات در رونق کسب و کار بررسی می شود.
به همراه نمایش اطلاعیه ها و آگهی های منتخب از سایت agahichi.com

بایگانی

برای تبلیغات پول خرج کنید

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴ ب.ظ

متاسفانه استفاده رایگان از امکانات تبلیغات اینترنتی مدت مدیدی است که باب شده و بسیاری از آگهی دهندگان محترم هموطن حاضر به پرداخت هزینه جهت آگهی های خود نیستند.

البته در این بین صاحبان سایتهای آگهی اینترنتی نیز تا حد زیادی مقصرند که بدلیل رقابت با یکدیگر، ذائقه مشتری ایرانی را به درج آگهی رایگان اینترنتی آلوده اند؛ به نحوی که اکنون اگر یک سایت تبلیغات اینترنتی از ارائه آگهی رایگان خودداری کند، بنوعی خود را از گردونه رقابت با سایر رقبا خارج می سازد.

اما سوال مهم این است که چرا رایگان؟!  آیا درج آگهی رایگان اینترنتی اشکالی دارد؟ آیا درج آگهی غیر رایگان یا ویژه یا ستاره دار مزیت خاصی نسبت به آگهی رایگان دارد؟

در وهله اول باید متذکر شویم که ایرانیهای عزیز بدلیل عدم وجود حق کپی رایت یا مولف نرم افزار، اصولا با خرید نرم افزار و یا پرداخت هزینه برای هر موضوعی که بنحوی با نرم افزار در ارتباط باشد بیگانه هستند.

بسیاری از ما دهها و شاید صدها هزار دلار نرم افزار پولی را به رایگان روی کامپیوترها یا موبایل های خود نصب نموده و در حال استفاده از آنها هستیم.

طبیعی است که در چنین شرایطی برای کاربر ایرانی دشوار است، بخود بقبولاند که چرا باید برای یک نرم افزار یا طراحی یک وب سایت و یا حتی برای تبلیغات اینترنتی پول پرداخت کند.

سربسته اشاره کنم که اگر زمانی روابط ایران با دول غربی بخصوص امریکا عادی گردد این کشورها میتوانند بابت سالها استفاده غیر مجاز و نقض کپی رایت کتاب و نرم افزار توسط شرکت های دولتی ( نه خصوصی و نه مردم عادی) ملیونها دلار ادعای غرامت نمایند.

اما آیا هزینه نگهداری یک وب سایت اینترنتی رایگان است که انتظار داریم به رایگان آگهی خود را منتشر کنیم؟

پاسخ منفی است و صاحبان وب سایتها از جمله اینجانب سالانه صدها هزار تومان بابت هزینه دامنه، فضای وب و تعمیر و نگهداری سایت می پردازند.

بنابراین بیایید بپذیریم؛ همانگونه که برای خرید مایحتاج روزانه خود پول پرداخت می کنیم؛ برای درج آگهی اینترنتی نیز باید هزینه نماییم.

در سایت آگهی چی، یک آگهی رایگان بعنوان هدیه به کاربر تازه وارد اهدا می شود. البته این آگهی فاقد امکان درج عکس می باشد.

اصولا معتقد هستم آگهی رایگان مناسب کاربرانی است که موضوع آگهی آنها ارتباطی با کسب و کار آگهی دهنده ندارد.

مثلا شما یک آپارتمان برای فروش یا اجاره دارید یا یک دوچرخه برای فروش دارید.

اما کاربران محترمی که موضوع آگهی آنها در ارتباط مستقیم با کسب و کار، خدمات و تجارت فعلی شان می باشد شایسته است از آگهی ویژه یا غیر رایگان استفاده نمایند.

بزرگترین مزیت آگهی ویژه یا پولی، پرداخت هزینه سرویسی است که از صاحبان سایت دریافت می نمایید.

البته آگهی های غیر رایگان معمولا دارای امکانات بیشتری جهت جذب مخاطب می باشند.

مثلا امکان درج عکس، معرفی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، امکان استفاده از نردبان یا بالابر که آگهی شما را در صدر دیگر آگهی ها به نمایش می گذارد؛ ویا امکان استفاده از هایلایت که باعث درخشان شدن عنوان آگهی و جذب مخاطب بیشتر خواهد شد.

ضمن اینکه آگهی ویژه از طول عمر بسیار بیشتری نسبت به آگهی رایگان برخوردار بوده و مدت زمان زیادی بصورت فعال باقی خواهد ماند.

متاسفانه مکررا مشاهده میکنم که برخی از آگهی دهندگان محترم از هیچ تلاشی برای یافتن راهی جهت دور زدن سیستم و رخنه به آن جهت درج آگهی رایگان فروگذار نمی کنند؛ و حتی با ثبت نام ها و ایجاد حساب های کاربری متعدد در صدد ثبت آگهی رایگان می باشند.

در پایان، پرسش من از صاحبان محترم کسب و کارهای مختلف، تجار، صاحبان شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این است که کدام یک از محصولات یا خدمات خود را به رایگان در اختیار مشتری می گذارند؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
بهرام سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی