وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت  آگهی چی agahichi.com

در اینجا آموزش خواهیم داد که چگونه یک آگهی خوب اینترنتی مطابق با استاندارد ایجاد کنید.
همچنین نقش تبلیغات در رونق کسب و کار بررسی می شود.
به همراه نمایش اطلاعیه ها و آگهی های منتخب از سایت agahichi.com

بایگانی

عنوان آگهی را چگونه انتخاب کنیم

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

عنوان آگهی یا سرخط آگهی را شاید مهمترین بخش آن یا به اهمیت تصویر آگهی بتوان نامید.

اکثر سایت های تبلیغات اینترنتی مانند آگهی چی محدودیت تعداد کاراکترها در عنوان را دارند.

- بنابراین اولین شرط یک عنوان مناسب جهت آگهی مد نظر، کوتاه بودن آن است.

کوتاه بودن ۲ مزیت مهم دارد. اولا خواننده به راحتی و با سرعت آن را می خواند و ثانیا از نظر جستجوگر گوگل مطلوب تر است زیرا عنوان آگهی تنها بخش آگهی است که قابل کلیک کردن در جستجو گرهای اینترنتی بالاخص گوگل است.

پس فراموش نکنید از عناوین کوتاه استفاده کنید.

- شرط دوم خوانا بودن آگهی از نظر رساندن محتوا و مفهوم است.

خواننده باید بلافاصله پس از خواندن عنوان آگهی پی به منظور اصلی شما ببرد. مثلا "ماشین فروشی" با وجودیکه بسیار کوتاه است؛ اما به خواننده اطلاعات کافی در مورد آن نمیدهد اما عنوان "سمند LX سفید مدل ۹۶" اطلاعات کافی در مورد محتوای آگهی در اختیار خواننده قرار می دهد.

طبیعی است که خواننده برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید روی عنوان کلیک کرده تا محتوا و جزییات آگهی را مشاهده کند.

- کلمات بکار رفته در عنوان باید تا حد امکان ساده و قابل فهم عموم مردم باشد مگر اینکه آگهی، مخاطب خاص داشته و فقط جهت گروه و تخصص خاصی نوشته شده باشد که حتی در اینصورت هم بهتر است از عناوین قابل فهم تر، ملموس تر و مرسوم تر در تخصص مورد نظر استفاده شود.

بعنوان مثال کدامیک از عناوین "آرایشگر پروفشنال"  یا "آرایش حرفه ای بانوان" منظور اصلی آگهی دهنده را بیان می کند.

- عناوین سوالی که مستقیما خواننده را خطاب قرار می دهند؛ معمولا بیننده بیشتری جذب می کنند.

مثلا عنوان "دنبال وام بدون ضامن هستی؟" نسبت به عنوان "موسسه اعتباری فلان ارائه کننده انواع وام بدون حضور ضامن" مسلما بیننده بیشتری جذب می کند.

- عناوین دارای کلمات غیرمنتظره مخاطب بیشتری جذب می کنند. مثلا عنوان "با مانتو نانو فلان هیچوقت خیس نمیشی!" نسبت به عنوان "فروشگاه فلان ارائه کننده انواع مانتو بانوان با پارچه ضد آب نانو" مخاطب بیشتری جذب می کند.

- عنوان شما بایستی حتی الامکان شامل تمام کلمات کلیدی که توسط موتور جستجوی گوگل استفاده میشود؛ باشد.

مثلا "کفش کتانی نایک یا نایکی اصل Nike" شامل کلمات و عبارات کلیدی کفش کتانی، کتانی نایک، کتانی نایکی، کتانی nike و غیره که معمولا توسط کاربران در جستجوگر گوگل مورد جستجو قرار می گیرند؛ می باشد.

- املاء صحیح کلمات را بکار ببرید. نوشتن کلمات کلیدی با املاء غلط، شما را از بازدید بییندگان محروم می سازد.

مثلا "کپصول اتفاع هریغ" چه حسی را نسبت به آگهی دهنده در شما ایجاد میکند؟

- از امکانات سایت آگهی دهنده جهت نمایش متفاوت عنوان آگهی خود نسبت به دیگران استفاده کنید. مثلا در سابت آگهی چی این امکان وجود دارد که عنوان آگهی خود را هایلایت یا درخشان نمایید

موارد دیگر در پستهای بعدی به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
بهرام سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی