وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت  آگهی چی agahichi.com

در اینجا آموزش خواهیم داد که چگونه یک آگهی خوب اینترنتی مطابق با استاندارد ایجاد کنید.
همچنین نقش تبلیغات در رونق کسب و کار بررسی می شود.
به همراه نمایش اطلاعیه ها و آگهی های منتخب از سایت agahichi.com

بایگانی

در حال حاضر انجام پرداخت اینترنتی بهنگام خرید کالا یا خدمات در بسیاری از سایتهای خرید و فروش یا آگهی اینترنتی، بصورت اتصال مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر یا شاپرک می باشد.

شما در هر بار اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی مجبور به ورود شماره کارت بانکی، کلمه رمز یا عبور، کد تائید کارت یا cvv2، ماه و سال انقضاء کارت و احتمالا یک کد امنیتی می باشید.

حال تصور کنید که بخواهید از یک فروشگاه هدایای تبلیغاتی چندین کالا از جمله فلش مموری، ساعت تبلیغاتی یا جاکلیدی تبلیغاتی خرید کنید و یا از سایت آگهی چی چندین بار درج  آگهی اینترنتی داشته و یا آگهی اینترنتی قبلی خود را تمدید نمایید.

بشکل عادی بایستی بعد از هر بار خرید، کلیه اطلاعات فوق را مجددا وارد نمایید که علاوه بر احتمال بروز مشکلات امنیت اطلاعات، بسیار خسته کننده بوده و بعضا بخاطر اشتباه در ورود اطلاعات مجبور خواهید شد کلیه مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

در این میان برخی از سایتهای اینترنتی از جمله آگهی چی اقدام به ایجاد امکان پرداخت ها بصورت کیف پول یا پرداخت اعتباری نموده اند.

اما کیف پول چگونه کار می کند؟ عملکرد آن بسیار ساده است. شما با توجه به فراوانی و تعداد آگهی هایی که در سایت درج نموده و یا تمدید می نمایید؛ می توانید مبلغی را یکبار بعنوان کیف پول یا صندوق اعتباری خود واریز نمایید مثلا ۱۰۰ هزار تومان.

در این مرحله شما یکبار به درگاه پرداخت بانک مورد نظر یا شاپرک متصل شده و پرداخت خود را به انجام می رسانید.

از این مرحله به بعد، هر بار که مایل به درج آگهی اینترنتی ویژه یا پولی در سایت شدید یا نیاز به تمدید زمان آگهی های منقضی شده قبلی خود بودید؛ بهنگام پرداخت هزینه علاوه بر گزینه انتخاب درگاه بانکی، یک گرینه جدید بنام پرداخت از کیف پول برای شما ظاهر می گردد.

با انتخاب ابن گزینه کلیه هزینه های مربوط به آگهی از کیف پول شما برداشت و آگهی شما درج و یا نمدید خواهد شد.

بدین ترتیب در وقت خود صرفه جویی کرده و از ورود مکرر اطلاعات کارت بانکی خود نیز خودداری می کنید.

اما صبر کنید!  این تمام ماجرا نیست. آگهی چی برای تشویق شما آگهی دهنده عزیز جهت استفاده از کیف پول بجای پرداخت بانکی یک هدیه نیز برای شما در نظر گرفته است.

به این صورت که هر ۸۰۰ تومان موجودی کیف پول شما را معادل ۱۰۰۰ تومان در نظر می گیرد؛ یعنی اگر ۸۰ هزار تومان در کیف پول خود داشته باشید می توانید معادل ۱۰۰ هزار تومان خرید انجام دهید.

بدین ترتیب قادر خواهید بود صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های خود انجام دهید.

بدیهی است بعد از اتمام موجودی کیف پول قادر به شارژ مجدد آن خواهید بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۱
بهرام سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی