وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت آگهی چی agahichi.com

چطور یک آگهی اینترنتی خوب ایجاد کنیم

وبلاگ سایت  آگهی چی agahichi.com

در اینجا آموزش خواهیم داد که چگونه یک آگهی خوب اینترنتی مطابق با استاندارد ایجاد کنید.
همچنین نقش تبلیغات در رونق کسب و کار بررسی می شود.
به همراه نمایش اطلاعیه ها و آگهی های منتخب از سایت agahichi.com

بایگانی

فرق بنر تبلیغاتی با آگهی تبلیغاتی چیست

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۲ ب.ظ

در آگهی تبلیغاتی شما معمولا سه بخش مجزا دارید: عنوان، عکس، توضیحات
اما در بنر تبلیغاتی هر سه بخش فوق بنوعی در هم ادغام شده اند.
در آگهی تبلیغاتی شما در یک وب سایت که معمولا یک سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی مانند آگهی چی می باشد؛ آگهی خود را قرار می دهید. در مقابل، در بنر تبلیغاتی شما در یک سایت پربازدید که پذیرنده بنر می باشد؛ تبلیغات خود را قرار می دهید. سایت مزبور لزوما یک سایت آگهی اینترنتی نیست و می تواند یک سایت خبری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امثال آن باشد.
آگهی اینترنتی معمولا دارای اندازه استاندارد جهت ورود عکس و متن می باشد اما در بنر تبلیغاتی شما با طیف گسترده ای از اندازه های مختلف روبرو هستید.
معمول ترین اندازه های مورد استفاده در وب سایت ها جهت درج بنر تبلیغاتی بشکل زیر است.

  •  250×300  استفاده بالا
  • 280×336   استفاده بالا
  •  90×728    استفاده بالا
  • 600×300   استفاده روبه رشد
  • 60×468    استفاده رو به کاهش
  • 60×234    استفاده رو به کاهش
  • 600×120  استفاده معمول
  • 600×160  استفاده خوب
  • 90×970   استفاده معمول
  • 200×200 استفاده معمول
  • 250×250 استفاده معمول

در یک آگهی اینترنتی، عکس قابل کلیک کردن نیست بلکه معمولا، عنوان آگهی کلیک پذیر است و با کلیک روی آن، شما به صفحه دیگری از سایت نمایش دهنده  هدایت می شوید که علاوه بر نمایش عنوان و عکس، توضیحات آگهی را نیز نمایش می دهد.
اما در بنر تبلیغاتی، اتفاقا رکن اصلی همان توانایی کلیک کردن روی تصویر است. با کلیک کردن روی تصویر معمولا شما به یک سایت دیگر که همان سایت تبلیغات دهنده است هدایت می شوید

لینک های مورد استفاده در آگهی تبلیغاتی، معمولا داخل توضیحات آگهی قابل تعریف کردن هستند. در سایت آگهی چی شما قادر به تعریف تعداد دلخواه لینک هستید که می تواند لینک به هر سایت دلخواه شما باشد.
در بنر تبلیغاتی شما قادر به تعریف فقط یک لینک هستید که همان لینک سایت تبلیغات دهنده است.
در آگهی تبلیغاتی شما می توانید بدون اینکه سایت مستقلی داشته باشید؛ خدمات یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید: اما در بنر تبلیغاتی معمولا بشکل نزدیک به صد در صد یک سایت هدف وجود دارد که تبلیغات دهنده سعی می کند، بیننده بنر را تشویق کند با کلیک روی آن به سایت هدف وارد شود.

بنر تبلیغاتی که در برخی موارد به آن بنر نمایشی نیز می گویند می تواند شامل انواع تصاویر با فرمت های jpg, png, gif یا یک مولتی مدیا که معمولا توسط کد HTML5 یا Flash ایجاد شده، باشد.
نمایش نرخ کلیک پذیری یا CTR از دیگر خصوصیات بنر تبلیغاتی است که از تقسیم تعداد کاربرانی که روی بنر کلیک کرده اند به تعداد کل نمایش بنر حاصل می شود. در آگهی تبلیغاتی منظور از تعداد نمایش همان تعداد کلیک ها می باشد.

اولین بنر تبلیغاتی در ۲۷ اکتبر ۱۹۹۴ در مجله وایر Wired Magazine منتشر گردید. یک بنر ساده با متن زیر که با کلیک روی آن به کمپین AT&T منتقل می شوید.  “Have you ever clicked your mouse right here? You will”

بنر تبلیغاتی می تواند شامل تصاویر ساده یا پویا باشد. برای ساخت یک بنر تبلیغاتی حرفه ای باید از طراحان متخصص در آن کمک گرفت. البته می توانید بدون دانش خاصی با کمک بعضی وب سایتهای آنلاین نظیر Bannersnack بنر تبلیغاتی خود را بسازید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
بهرام سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی